20 Ιουν 2012

Το Μatrix και η εσωτερική εργασία

Έχουμε συμμετοχή σε κάθε αποτέλεσμα ανεξαρτήτου εξωτερικών πληροφοριών και γνώσεων. Η εργασία είναι πάντα εσωτερική! Aν δεν έχω αλλάξει τίποτα στη ζωή μου, είμαι μέσα στην ασφάλεια του γνωστού και των ιδιοκτησιών, των πιστεύω και των πεποιθήσεων μου (τις αποσκευές μου δηλαδή), ταυτισμένος με το ρόλο μου και τη μικρή μου ''ιδιαίτερη'' προσωπικοτητουλα, μέσα στη βαρύτητα των αναγκών και των ελλείψεων, της ''απολαυσης''και ''ηδονιστικής'' ζωής μου, των σκοτεινών μου συναισθημάτων, που τα απορρίπτω προβάλλοντάς τα στους άλλους. Γιατί μου είναι πιο εύκολο κι ανακουφίζομαι από τις ενοχές μου. Αλήθεια ποια διαφορετική πραγματικότητα περιμένω να δω και να βιώσω;;; 


Όσα βιβλία κι αν διαβάσω, όσες πληροφορίες-γνώσεις κι αν ανταλλάξω, όσους δάσκαλους κι αν ακολουθήσω, όσες ασκήσεις και διαλογισμούς κι αν κάνω, αν δεν αλλάξω συθέμελα τη ζωή μου, αν δεν αμφισβητήσω όλες τις βεβαιότητες της διαμόρφωσης μου, αν δεν τουμπάρω όλο το προγονικό σενάριο που παρέλαβα, αν δεν ελευθερωθώ από τις προσκολλήσεις μου σε ανθρώπους, καταστάσεις, υλικά αγαθά δεν υπάρχει περίπτωση να δω καμία αλλαγή!! (μόνο γυμνοί θα μπούμε στη Βασιλεία των Ουρανών).

Αλλαγή βλέπουν όσοι έχουν αλλάξει τα πιστεύω της προηγούμενης καθηλωτικής βαθμίδας εξέλιξης τους, την περιορισμένη τους όραση και νιώθουν ότι είναι σ' αυτόν τον κόσμο αλλά δεν είναι τούτου του κόσμου!!! Αλλά δε θα κάνουν την δική μου εργασία, θα πρέπει να εργαστώ εγώ για μένα!!! Γιατί αλλιώς θα ακούω για το φεγγάρι και θα κοιτάζω το δάχτυλο που μου το δείχνει και θα περιγράφω το δάχτυλο. Δε θα είναι όμως το φεγγάρι!!! Δε γίνεται να κατουρήσουν (με συγχωρείτε) οι άλλοι για μένα για να ανακουφιστώ εγώ!!! 'Έχουμε λοιπόν, υπέροχη εργασία!

Καλή δύναμη και καλή συνέχεια στο δρόμο μας!!!♥

Βάσια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου