26 Μαρ 2012

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Αυτός ο χώρος που συγκεντρωθήκαμε σήμερα είναι Ιερός!
Είναι ''ο Χώρος του Δρόμου'', λένε οι Γιαπωνέζοι. Είναι εκεί όπου ο κάθε ένας διερευνά το δρόμο του κι έχουμε έρθει για να βρούμε έναν κοινό δρόμο! Ο κοινός δρόμος που ήρθαμε να αναζητήσουμε είναι ο δρόμος του σώματος! Αν μείνουμε στο σώμα κι όχι στο δρόμο που οδηγεί κάπου αλλού, δεν έχουμε κάνει τίποτα απολύτως! Θα έχουμε κάνει χορό, έκφραση, ασκήσεις, αλλά απολύτως τίποτα Κοσμικό!
Ο δρόμος του σώματος είναι ένας μόνο από τους δρόμους, που μπορούν να μας οδηγήσουν να ανακαλύψουμε τους νόμους που διέπουν το σύμπαν, άρα κι εμάς.

'Ενα χέρι, που μπορεί να τρυπήσει έναν τοίχο, είναι ένα χέρι που δεν έχει σφιχτούς και δυνατούς μυς. Αντίθετα,είναι χαλαρό. Αυτό το χέρι μπορεί να τρυπήσει τοίχο.




















Σύμπαν Πατέρα μου, Σύμπαν Μητέρα μου,
ζητώ τη βοήθεια σου για να ελευθερώσω
τους αιώνιους νόμους που έβαλες μέσα μου,
ώστε να κυβερνήσουν το σώμα μου.
Κι έτσι να σε συναντήσω, να σε γνωρίσω και να υποταχθώ.

Σύμπαν Μητέρα μου, Σύμπαν Πατέρα μου, 
ζητώ τη βοήθεια σου, μέσα από την αγάπη και τη σοφία σου,
να μου δείξουν τον δρόμο.

Σε ευχαριστούμε για τους χίλιους δρόμους που μας έδωσες για να σε γνωρίσουμε!!!

Το σώμα μας μιλάει και είναι Ευλογία να το ακούσουμε!

-Αρχετυπικά Σχήματα ή Αρχετυπικές Ασκήσεις.
-Αναπνοή (δίνω-παίρνω).
-Διαλογισμός - άνοιγμα και εξισορρόπηση των τσάκρας.
-Ανάπτυξη της ζωτικής ενέργειας (βιοενέργειας)
-Αγγελικές συχνότητες χρωμάτων.
-Οραματισμοί στα χρώματα των ζωτικών οργάνων.
-Οραματισμοί για την υγεία (πυραμίδα).
-Εσωτερικός αυτορρυθμιστής!
-Ελάχιστος,εσωτερικός χορός και έκφραση του Πνεύματος μέσα από το σώμα!!!
-Ευαισθητοποίηση των εξωτερικών και εσωτερικών αισθήσεων
και συνειδητοποίηση πως και αυτές είναι ΈΝΑ!!!
-Ταξίδι στο σώμα με φως!!!

Συντονίζει η Βάσια Πατσούλη-Moiss, ο Βασίλης Μωυσίδης και η Πέγκυ Ζάρρου

Έναρξη Δευτέρα 2 Απριλίου και κάθε Δευτέρα, 18:30-20:30.

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής:
KOAN HolistiCenter
τηλ. 210 5911823, 6945 434 004

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου