6 Απρ 2012

Θυμάμαι - Ανυψώνομαι - Ενώνομαι

Σε αυτή τη βαθμίδα εξέλιξης που βρίσκεται σήμερα η Καινούρια Ανθρωπότητα, οι σχέσεις στηρίζονται σε τρεις αρχές:

Θυμάμαι, Ανυψώνομαι, Ενώνομαι!!!



 















Θυμάμαι: Ότι είμαι Ύπαρξη, άρωμα, πεμπτουσία. Πανταχού παρών και τα πάντα πληρών! Δεν έχω χρόνο και χώρο και δρω ως Ύπαρξη, ως άρωμα, ως Ουσία.

Ανυψώνομαι: Στο άπειρο, αέναο και άχωρο Σύμπαν με πλήρη επίγνωση ότι η καθημερινότητα είναι μια κουκκίδα μέσα στην απεραντοσύνη της Ζωής, η οποία δεν έχει αρχή ούτε τέλος. Την παρατηρώ και τη διαχειρίζομαι αλλά ποτέ δεν ταυτίζομαι. Ο Ωκεανός δεν ταυτίζεται με τη σταγόνα του, απλώς την εμπεριέχει!!!

Ενώνομαι: με το άρωμα του συνανθρώπου. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει απ-έναντι (ενάντιος, εναντίωση). Αν τον αντιμετωπίσω ως απ-έναντι, τον βλέπω σαν ''μορφη'' κι αυτό σημαίνει ότι έχω ξεχάσει ποιος είμαι γιατί μόνο τα Όμοια έλκονται!


Έχουμε πάντα έναν καλό λόγο για τους συνανθρώπους μας!!! Συνεχή ενδυνάμωση, ενθάρρυνση, επιβράβευση! Η μεγαλοψυχία, η κατανόηση, η επιείκεια, η στοργή είναι καθημερινές μας σκέψεις!
Ο κάθε άνθρωπος είναι ο εαυτός μου, το αποτύπωμα μου.!!!


''γιουλι''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου