22 Μαρ 2012

Ρώτησα τον εαυτό μου: ΜΑΖΙΚΕΣ ΥΠΟΒΟΛΕΣ!!!

Αγαπημένοι μου,

Σήμερα ήμουν εγώ που ρώτησα το φιλαράκι τον εαυτό μου:

Θέλω να μου πεις περισσότερα για την ακάθαρτη αποθήκη με τη σαβούρα της αρρώστιας, του πολέμου, του θανάτου, δεδομένου πως με αυτές τις πεποιθήσεις πορεύεται η ανθρωπότητα επί χιλιάδες χρόνια .

Kάθε πληροφορία που λαμβάνεις εσύ ο ενήλικας, έχεις την ικανότητα να την επεξεργαστείς και να καταλάβεις αν σου δίνει δύναμη, διεύρυνση, ώθηση προς τα εμπρός ή σε αποδυναμώνει, σε συρρικνώνει, σε καθηλώνει;
Ασφαλώς.!

Αυτή την ικανότητα την έχει και ένα νήπιο ;

Όχι βέβαια!

Γι’ αυτό ακριβώς. Αυτές τις πληροφορίες τις έλαβε η ανθρωπότητα όταν βρισκόταν στην νηπιακή της ηλικία .

Μέσα στην πορεία των αιώνων όμως, από την παρατήρηση και την έρευνα, διαπίστωσε πως όλα αυτά είναι ΠΑΡΑΦΥΣΗ γιατί ο άνθρωπος ως αδιαίρετο και αδιάσπαστο μέρος της Φύσης είναι άφθαρτος και αιώνιος αφού αποτελείται από τα άφθαρτα και αιώνια στοιχεία της, νερό, αέρα , μέταλλα, φως.!

Αυτά τα διαβάζω σε πολλά βιβλία και τα ακούω σε πολλά σεμινάρια .

Γιατί λοιπόν εξακολουθώ να βλέπω και να ακούω γύρω μου αυτό το εφιαλτικό σενάριο: Γεννιέμαι, αγωνίζομαι, αρρωσταίνω, γερνώ, πεθαίνω;

Γιατί ακόμα δεν ΘΕΛΕΙΣ να ενηλικιωθείς. Θέλεις να παραμένεις νήπιο νοητικά γιατί ενηλικίωση σημαίνει ΕΥΘΥΝΗ.!

Δεν θέλεις να πάρεις την Ευθύνη της Ζωής σου στα χέρια σου .!

Και όταν δεν οδηγείς τη Ζωή σου εκεί που θέλεις εσύ να πάει θα σου την οδηγήσουν άλλοι εκεί που θέλουν αυτοί!


 
Είσαι μια μεγάλη δύναμη. Αν όμως αυτή τη δύναμη δεν την πυροδοτήσεις εσύ προς όφελός σου θα την πυροδοτήσουν άλλοι και θα κατευθύνουν, τη δική σου δύναμη, προς δικό τους όφελος.

Όταν λες άλλοι εννοείς τις εξουσίες;

Ακριβώς . Τις πολλών μορφών εξουσίες όμως. πολιτικές, οικονομικές, θρησκευτικές, κοινωνικές ακόμα και οικογενειακές.

Εξουσία δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει αν εσύ δεν της δώσεις τη δύναμή σου.!

Δηλαδή μου λες πως δεν μπορεί κανείς να με υποβάλει. Οποιαδήποτε εξουσιαστική πηγή μου δίνει απλώς πληροφορίες. Αν τις πιστέψω ΑΥΘΥΠΟΒΑΛΛΟΜΑΙ.

Δεν υπάρχει ουσιαστικά υποβολή, υπάρχει μόνον αυθυποβολή!

Δηλαδή βγάζεις αθώες όλες τις εξουσίες;

Ακριβώς. Εσύ τις δημιούργησες και ΜΟΝΟΝ εσύ μπορείς να τις γκρεμίσει από τους θρόνους τους.!

Επομένως είναι δική μου επιλογή να ελέγξω την ποιότητα της πληροφορίας και αν μου δίνει δύναμη και με ωθεί προς τα εμπρός να την κρατήσω.!

Γιατί όμως τόσα εκατομμύρια άνθρωποι δεν το κάνουν και τα πιστεύουν ολ’ αυτά;

Δεν θα σου απαντήσω γιατί υπάρχουν πολλά εκατομμύρια άνθρωποι ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ και προτιμώ ν’ ασχολούμαι με αυτούς και να κοιτάζω προς την απελευθέρωση της ανθρωπότητας και όχι προς την προαιώνια σκλαβιά της!

Νάστε καλά !!! ''γιουλι''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου