13 Σεπ 2012

Βγάλε τα ρούχα της "αμαρτίας"

Μας είπαν και το πιστέψαμε ότι είμαστε ''αμαρτωλοί''! Πέσαμε από τον παράδεισο και εκδιωχτηκαμε από τον κήπο της Εδέμ, της χαράς, της δύναμης, της αφθονίας, της υγείας!!! Το πιστέψαμε λοιπόν, και πέφτουμε συνεχώς!!! Μας είπαν...με πόνο να γεννάμε τα παιδιά μας, με δυσκολία να εξασφαλίζουμε την τροφή μας και τα του ζειν. Η Εύα φταίει, το φίδι φταίει, το μήλο φταίει κλπ!!! Κάποιος άλλος βεβαίως έξω από εμάς τους ίδιους!!!

Αφού λοιπόν, είμαστε αμαρτωλοί, φορτωμένοι με ενοχές, κάπου πρέπει να τις πετάξουμε για να απελευθερωθουμε κι έτσι εφηύραμε τον απέναντι!!! Και όλες μας οι άμυνες γίνονται συγκρούσεις κι επιθέσεις σε κάποιον ''απεναντι'', σε κάποια ''απεναντι'', ξεχωριστά από εμάς για να πετάξουμε το βάρος της ευθύνης μας για το κακό μας εαυτό και τις αμαρτίες μας!!!

Δημιουργήσαμε τις αντιθέσεις γιατί έπρεπε να χωρέσει ο άνθρωπος τις ''αμαρτίες''του σε έναν χώρο βρώμικο και αμαρτωλό!!! Από την απελπισία το ότι όλα τα κάναμε ''κακά'', κατασκευασαμε το θάνατο, την αραίωση για να γλιτώσουμε! Κι όταν αποφασίσουμε να απενοχοποιηθούμε τότε ξαναεμφανιζόμαστε στην πύκνωση!!! Αυτό που λέμε ''ζωη''!!! Στο φυσικό επίπεδο!!! Αλλά πάλι το ξεχνάμε!!!
 
 
 
Και πάλι από την αρχή, φαύλος κύκλος, αυτό που λέμε ενσαρκώσεις, μέχρι να ''γνωρίσουμε '' τον εαυτό μας!!! Να γνωρίσουμε δηλαδή ότι δεν πέσαμε ποτέ από πουθενέ ούτε εκδιωχτήκαμε από τον παράδεισο, είμαστε από πάντα εκεί, απλά όλες αυτές οι διηγήσεις μάς έχουν κρύψει την πραγματική θέα!!! Τη θέα Θεού!!! Την πραγματική μας όραση τώρα την ψαχουλεύουμε, τώρα σιγά-σιγά ανοίγουμε τα μάτια μας, τα μάτια της επίγνωσης, τώρα ξυπνάμε από τη λήθη αιώνων!!! Όλοι και όλα είμαστε εμείς!!! Εσύ είσαι εγώ!!! Εγώ είμαι εσύ! Εγώ το εδώ και τώρα!!!Το ΕΓΩ ΕΙΜΙ τα πάντα!!!
Ένας είναι ο Άνθρωπος, δισεκατομμύρια οι πτυχές του!!!

Όταν πιστεύω ότι είμαι κακός κι αμαρτωλός από τα γεννοφάσκια μου, τι ζωη θέλεις να ζήσω;;;;
Και πως να είμαι; Ορθός η σκυφτός;;;

Η επιστροφή στον παράδεισο δεν είναι τίποτα άλλο από το να επιστρέψεις με το Νου, εκεί απ' όπου εφυγες με το Νου, ξανά στον ''πατέρα'', στην Εδέμ, που δε βρίσκεται πουθενά έξω, παρά μόνο μέσα σου!!! Στην Καρδιά σου!!! Στο ...Σπίτι σου!!! Εδώ και τώρα βρίσκεσαι ...μέσα!!! Δες το!!! Είσαι η αγάπη που κατοικεί στο σπίτι της!!!

Βγάλε τα ρούχα της ''αμαρτίας'', των περιοριστικών πιστεύω και ολόγυμνος, καθαρός, μπες στο σπιτι σου!!! Στο Ναο σου!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου